1 Mayıs 2014 Perşembe

BİTMEYEN OKUL HAYATI

Merhaba nereden nasıl başlasam bilemedim ama anlatmasam rahatlyamayacağım. 2009 yılında büyük hevesle girdiğim İstanbul Üniversitesi Adalet Meslek Yüksek Okulu'nu 5 yılda bitiremedim bunun ezikliğini ve sinirimi atlatamıyorum ama buna en büyük etken F klavyeyle 10 parmak yazmak bir türlü yapamıyorum kendime sinir oluyorum becemediğim için ama ne yapıyım internette mausla gezinmek varken klavye ağır geliyor şimdi karar verdim. içimden gelen başımdan geçen herşeyi buraya yazıcam sonra Hazirana kadar hızlanırım düzenli yazarsam....Geçen gün kızların doktor kontrolünden bahsettim ikisiyle doktora gittim yolda zor olmuyor ama sıkınkı tabiiki babaları yoktu izin günü olmadığı için özel eğitim raporu için doktordan rapor istedim.doktor Azra için zor dedi ama Beyza için zaten gerekli dedi artık herşeye daha tevekkülle yaklaşıyorum alıştım galiba artık Allah beterinden saklasın diyorum bir de orada hasta çocukları görünce Rabbime bin şükür diyorum .Ne yapıyım özel eğitimide deneyelim keşke demeken iyidir.Ama anladığım kadarıyla gene bize yaz tatili yok malesef aman can sağlığı olsun sonu iyi olsunda. Bu sefer bir sonuç alabilsek bari yoksa seneye ben 10 öğretmene laf anlatıcam kızım sudan çıkmış balığa dönecek üstelik sınıfta kalma var iki sene üst üstte sınıfta kalırsa okur yazarlık belgesi alıyorlarmış bir dünya sıkıntı Allah hepimizin yardımcısı olsun.Yarın gene İnşallah görüşürüz.Ha bu arada yarın iş gödüşmesi var dua edin eğer tabii bu yazıyı bir okuyan olursa ben duaya gidiyorum İnşaalah Rabbim hepimizi dardan kurtarsın.Amin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder